Welkom bij Onze Waarheid....Start To Share

Op deze blog zal je alle informatie vinden die je nodig hebt. Van projecten tot tips, berichten, persoonlijke noties enz. Hopelijk gaan we een succes vormen.

Samen tegen armoede, want armoede is geen ziekte!

dinsdag 13 december 2011

Extra paketje richting Nederland

Een aantal dagen geleden kreeg ik van een hele goede kennis en "bazin" de vraag of ik misschien nog wat spullen had voor een "collega" van ons. Zij zijn op het moment in een zeer benarde positie gekomen en aangezien er over een paar weken een baby bij komt, en er al een meisje (maat 128) in het gezin woont, wilden ze vragen of ik misschien nog iets van kleding en dergelijke had.

Nu, mijn dochter heeft maat 128 dus met kleding helpen wordt een beetje moeilijk. Natuurlijk heb ik eraan gedacht rond te vragen maar de meesten in mijn omgeving zijn of kleiner of hebben de spullen al doorgegeven. Er ging me een lichtje branden. Waarom zou ik hen niet een Kerstpaket opsturen? Tenslotte hebben we zoveel mooie spullen gekregen dat er best wel een pakket naar Nederland kan vertrekken. Mijn Nederlandse vrienden hebben tenslotte ook hun best gedaan voor de Belgische mensen.

Zo gezegd zo gedaan. Ik heb ze een mail gestuurd dat ik met kleding niet kan helpen maar wel met een paar leuke Kerstpresentjes. Natuurlijk viel dit in goede aarde. Dus aanstaande zondag gaat er ook een pakket mee naar Nederland, naar een jong gezin, die zonder hun schuld om,  flink in de problemen zijn gekomen.

Ha voel me direct weer een stuk beter, ondanks de griep....we gaan gestaag verder :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten